Pomoc

Co to jest PrzesylkaSTART.pl?

PrzesylkaSTART.pl to internetowy serwis ułatwiający wysyłanie przesyłek. Odbiorem, przewozem, dostarczeniem zajmują się profesjonalne firmy kurierskie DPD Polska i K-EX z którymi współpracujemy. Nasz serwis przyjmowania zleceń na realizację usług kurierskich dostępny jest 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. W pełni zautomatyzowany system po autoryzacji płatności lub poprzez zatwierdzenie przez operatora innego sposobu zapłaty za usługę pozwala na szybkie przekazanie zlecenia do systemu wybranej przez nadawcę firmy kurierskiej.

Do kogo skierowana jest oferta PrzesylkaSTART.pl?

Serwis PrzesylkaSTART.pl zapewnia profesjonalną obsługę zarówno osób indywidualnych jak i firm. Dzięki serwisowi możesz wysłać przesyłki w dowolne miejsce w Polsce. Narzędzia dostępne w zakładce moje konto pozwalają na kontrolowanie wysyłanych przesyłek. W ofercie BiznesSTART oferujemy również konfekcjonowanie, pakowanie i magazynowanie przesyłek.

Jak zamówić kuriera?

Zamówienie kuriera odbywa się poprzez serwis internetowy dostępny na stronie internetowej www.przesylkaSTART.pl. Po zarejestrowaniu się użytkownika, podane dane są automatycznie danymi nadawcy należy przejść do zakładki nadaj przesyłkę i uzupełnić formularz z danymi odbiorcy, wprowadzić dane dotyczące paczek i opcjonalnie usług dodatkowych. Po zatwierdzeniu zamówienia system automatycznie generuje dokumenty przewozowe, które drogą elektroniczną na wskazany przy rejestracji adres e-mail przesłane zostają do nadawcy przesyłki. Należy przesłany list/etykietę wydrukować i przekazać kurierowi wraz z paczką. Uwaga kurier nie pobiera żadnych opłat.

W jaki sposób dokonać zapłaty za usługę?
  • Za pośrednictwem platformy Dotpay
  • Przelew na wskazane w kontakcie konto bankowe
  • Indywidualne formy płatności ustalone w umowie w przypadku jej podpisania
Co składa się na wycenę przesyłki?

Cennik, kalkulator wyceny przesyłek dostępny w naszym serwisie określa cenę usługi jako brutto. Bez żadnych ukrytych dopłat.

Jak i kiedy otrzymam FV?
  • Faktury dla użytkowników serwisu dokonujących zapłaty za usługę za pośrednictwem platformy Dotpay są generowane i wysyłane na wskazany przy rejestracji adres e-mail automatycznie po autoryzacji płatności.
  • Faktury dla klientów z podpisaną umową o współpracy, są generowane i przesyłane na wskazany adres e-mail w terminie ustalonym indywidualnie i zapisanym w umowie o współpracy.
Czy muszę podpisać umowę aby korzystać z usług serwisu PrzesylkaSTART.pl?

W naszym serwisie nie ma obowiązku podpisywania umowy ,deklarowania ilości wysyłanych przesyłek czy składania deklaracji obrotów. Umowa wymagana jest tylko w przypadku korzystania z formy płatności z ustalonym terminem płatności dla osób/firm korzystających z rabatów.

Czy jest możliwość dostawy przesyłki w sobotę?

Tak, usługa taka znajduje się w naszej ofercie.

W jakim czasie następuje zwrot pieniędzy za przesyłkę z usługą pobrania?

W zależności od wybranej firmy kurierskiej usługa zwrotu pieniędzy za pobranie następuje w terminie od 7do 10 dni roboczych. Istnieje również możliwość wykupienia usługi ze zwrotem pobrania w terminie do 3 dni roboczych.

Co to jest usługa BiznesSTART?

Oferta skierowana do osób indywidualnych jak i firm wysyłających regularnie, generujących duże ilości przesyłek. Wymaga podpisania umowy o współpracy. Daje możliwość uzyskania rabatów po indywidualnych negocjacjach. W ofercie tej istnieje możliwość konfekcjonowania, pakowania, magazynowania przesyłek.

Kiedy kurier odbierze przesyłkę?

W zależności od godziny złożenia zlecenia, miejsca odbioru kurier odbierze przesyłkę w dniu wprowadzenia zlecenia lub następnego dnia. Temat odbioru przesyłki szczegółowo opisany został w naszym regulaminie.

Kiedy kurier dostarczy przesyłkę?

Kurier dostarczy przesyłkę następnego dnia roboczego po dniu w którym przesyłka została odebrana od nadawcy w godzinach 9-17 chyba, że inaczej stanowią dodatkowo zaznaczone i opłacone usługi dodatkowe szczegółowo określające godziny dostawy.

Czy kurier może odmówić odbioru przesyłki?

Kurier może odmówić przyjęcia przesyłki do dalszego przewozu w przypadku złego stanu opakowania, którego zawartość nie została prawidłowo zabezpieczona lub w przypadku rozbieżności pomiędzy wymiarami, wagą lub zawartością zadeklarowaną w momencie składania zlecenia a stanem rzeczywistym.

W jaki sposób złożyć reklamację w przypadku uszkodzenia przesyłki?

Jeżeli dojdzie do uszkodzenia przesyłki reklamację należy złożyć bezpośrednio w firmie kurierskiej DPD Polska lub K-EX, w terminie do 7 dni roboczych od daty odebrania przesyłki. Najkorzystniej jest sporządzić protokół strat i uszkodzeń w momencie doręczania przesyłki przez kuriera. Pamiętając, że sporządzenie protokołu szkody nie jest reklamacją, którą należy złożyć u przewoźnika. Reklamacje dotyczące nieprawidłowego przekazania zlecenia przez operatora serwisu do firm kurierskich, nieprawidłowości w działaniu serwisu lub niewykonania zamówionej usługi należy kierować do operatora serwisu droga elektroniczną na adres: biuro@przesylkastart.pl w terminie 7 dni roboczych od wprowadzenia zlecenia. Odpowiedź przesyłana jest w ciągu 30 dni od zgłoszenia na adres e-mail z którego została zgłoszona.

Jak anulować zlecenie?

Anulowanie zlecenia następuje wyłącznie po przesłaniu takiej informacji z konta użytkownika (adres email służący do rejestracji w serwise)na adres: biuro@przesylkastart.pl. W treści prosimy o podanie identyfikatora zlecenia lub numer listu przewozowego w sytuacji gdy został już wygenerowany przez system. W przypadku opłacenia wysłania przesyłki przez system Dotpay kwota za usługę zostanie zwrócona na konto użytkownika umniejszona o 3% wartości usługi następnego dnia roboczego od dnia zgłoszenia anulacji.

W jaki sposób można się skontaktować z serwisem www.przesylkaSTART.pl?

Nasi konsultanci są do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8-16 pod adresem email biuro@przesylkastart.pl lub przez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie serwisu. W przypadku zapytań w sprawie oferty BiznesSTART prosimy o kontakt:
Adres e-mail: biznes@przesylkastart.pl
Kontakt telefoniczny : 530620880

Wymagania techniczne do korzystania z serwisu

Aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności Przesylkastart.pl wymagane jest używanie przeglądarki Internet Explorer 9, Opera 12, Firefox 15 lub Chrome 21 lub nowszych wraz z włączoną obsługą javascript oraz cookies. Wymagana jest również drukarka do wydruku etykiety oraz protokołu przekazania przesyłki.

ver. 0.9.9